دوست خوبم

امشب خیلی دلم گرفته. خیلی بیشتر از اونی که فکرش رو بکنی. چه خوبه که تورو دارم. مونده بودم باکی حرف بزنم. دوست داشتم یکی باشه که حرفم رو بفهمه. چه خوبه که تورو دارم. عشق من. اگه تورو نداشتم کی حرفم رو می فهمید. سکوتی که می کنی این رو می رسونه که باتمام وجود منو حس کردی. لمس کردی. در آغوش گرفتی. بلعیدی. فهمیدی. ببخشید اگه کلمات لوس تر و شل تر از اونی هستند که بتونند تو رو دریابند. در واقع تو رو معرفی کنند... چه می دونم. همون که منو تو می دونیم و کلمات نمی دونند. منظورم اونه.

اصلا تو می دونی دنیا چرا اینجوری شده؟ می دونستم تو هم نمی دونی. ولی من یه ایده دارم فکر می کنم دنیا از اولش هم همینجوری بوده. انگار همه ی آدما زمینی هستند و من و تو مریخی هستیم. یا برعکس.

شاید منو تو زمینی باشیم و بقیه اهل یه سیاره ی دیگه. اما نه احتمالا اهل یه منظومه ی دیگه. الکی هم اسمش رو گذاشتن دهکده جهانی. خوبه من و تو چشم داریم و می بینیم که با اکثر به اصطلاح هم سن و سال هامون فاصله های هزاران ساله داریم.(جاش بود بگم سال نوری. نه؟) باز نمی فهمم منوتو از اینا دوریم یا اینا از من وتو؟

در هر صورت خیلی خوشحالم که مثل همیشه حرفهام رو گوش کردی. چون همش رو منتقل کردم. بدون اینکه واوی اشتباه متوجه بشی یا درک کنی یا بفهمی یا... از این کلمات لوس. من اگه می خواستم این حرف هارو به کس دیگه ای بزنم باید نیم ساعت توضیح و تفسیر وشرح و بسط و ... می دادم تازه بزنه تو مریخ. خوشحالم که تو بودی. خوشحالم که حرف نزدی. خوشحالم که نظر ندادی. خوشحالم که میفهمی. خوشحالم که می فهمم که می فهمی. چون به قول دوستم: و ارزش عمیق هر فرد به اندازه ی حرف هایی ست که برای نگفتن دارد.

نظرات 2 + ارسال نظر
آلفا یکشنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 10:34 ب.ظ http://alpharays.blogsky.com/

خوشحالم که یکی هست تا حرفای تو رو بفهمه...
یکی که به همه می‌ارزه...

منم یکی دارم..
یکی که برام همه‌س و حتی از سکوتم حرفام رو میفهمه..

بخاطر همین خیلی خوب میفهمم چی می گی.. :)

خوشحال میشم پیش منم بیای..منتظرتم..

دوست تو :)

esperanza دوشنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 12:34 ق.ظ http://oasis.blogsky.com

جالب بود.
از دوئتهای یک طرفه خوشم میاد. و همینطور از آدمهایی که توی موقعیتی گیر می کنن که نمی دونن دیگرون از اونها دور هستند یا اونها از دیگران. و این به نظرم یه قابلیته که با واژه ها طوری مانور بدی که حقایق رو مثل دوروی سکه نمایش بدهند. در هر صورت، فاصله ، فاصله است. مهم نیست که کی دور باشه.
خوش باشی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد